ثبت نام كاربر
  1398/05/31
بخش های خبری

۰ اخبار استانداری

۰ فرمانداری آبادان

۰ فرمانداری امیدیه

۰ فرمانداری اندیمشک

۰ فرمانداری اهواز

۰ فرمانداری آغاجاری

۰ فرمانداری شوش

۰ فرمانداری خرمشهر

۰ فرمانداری اندیکا

۰ فرمانداری ایذه

۰ فرمانداری بهبهان

۰ فرمانداری باغملک

۰ فرمانداری باوی

۰ فرمانداری ماهشهر

۰ فرمانداری رامهرمز

۰ فرمانداری رامشیر

۰ فرمانداری دزفول

۰ فرمانداری شوشتر

۰ فرمانداری شادگان

۰ فرمانداری گتوند

۰ فرمانداری لالی

۰ فرمانداری مسجدسلیمان

۰ فرمانداری دشت آزادگان

۰ فرمانداری هویزه

۰ فرمانداری هفتکل

۰ فرمانداری هندیجان

۰ پاسخ به شبهات و انتقادات

۰ استان در آئینه رسانه ها

۰ مصاحبه ها و کنفرانس های خبری

پایگاه های مرتبط
ورود اپراتورهای خبر



تصویر CAPTCHA
کد نمایش داده شده فوق را در فیلد زیر وارد نمایید.
ثبت نام
فراموشی کلمه عبور؟

سامانه اخبار و اطلاعات استانداری
تاریخ: 1395/06/08 نظرات: 0 نظر نمایش: 542 مرتبه تعداد امتیاز: 0   (Article Rating)
راه‌اندازی سامانه پیغام‌گیر شبانه‌روزی بازرسی فرمانداری شوشتر

 فرماندار شوشتر گفت: در راستای اعمال دقیق وظایف نظارتی و ارتباط آسان شهروندان با فرمانداری، سامانه پیغام‌گیر شبانه‌روزی در واحد بازرسی و رسیدگی به شکایت‌های این فرمانداری راه‌اندازی شد.

 

فرماندار شوشتر گفت: در راستای اعمال دقیق وظایف نظارتی و ارتباط آسان شهروندان با فرمانداری، سامانه پیغام‌گیر شبانه‌روزی در واحد بازرسی و رسیدگی به شکایت‌های این فرمانداری راه‌اندازی شد.

مصطفی سمالی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شوشتر اظهار کرد: سامانه پیغام‌گیر شبانه‌روزی به منظور ایجاد بستر ارتباطی مستمر مردم با فرمانداری و انعکاس مشکلات شهروندان و انتقادهای آنان نسبت به عملکرد دستگاه‌های اجرایی راه‌اندازی شده است.

وی تصریح کرد: این سامانه با تلفن گویای 36222588 به صورت 24 ساعت، حتی روزهای تعطیل گزارش‌های مردمی را ضبط و کارشناسان مربوطه گزارش‌های دریافتی را در اسرع وقت رصد و پیگیری می‌کنند.

فرماندار شوشتر اضافه کرد: این سامانه برای نخستین بار در شهرستان شوشتر راه‌اندازی شده که همه دستگاه‌های اجرایی موظف به درج تلفن سامانه در محل اعلامیه‌های اداره مربوطه هستند.

 

کد: 24242
گروه: فرمانداری شوشتر
نویسنده خبر: اپراتور فرمانداری شوشتر